Corporate

Our Quality Policies

Our Quality Policies

 

KALİTE POLİTİKALARIMIZ

TS EN ISO 9001 Kalite Politikamız    

  • Sistematik, izlenebilir ve ölçülebilir hizmetler bütünü ile müşteri beklentilerini karşılayıp, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak
  • Kalite Yönetim Sisteminin şartlarına uyarak ve etkinliğini sürekli iyileştirerek tüm çalışanlarımızın katılımı ile süreçlerimizin verimliliğini arttırmak
  • Tedarik zincirinin her aşamasında yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımımız ile sürdürülebilir hizmetler bütünü sunmak
  • Kurumsal sosyal sorumluluk projelerimiz ile insana ve çevreye duyarlı hareket etmek
  • Hizmetlerimizi etkileyen kanun ve düzenleyici kurallara uymak

 Transorient Uluslararası Taşımacılık ve Ticaret A.Ş taşımacılık ve lojistik sektöründeki hizmetlerine ilave olarak;müşterilerin ve tüm iş ortaklarının, görüş ve şikâyetlerini iletebilmeleri amacıyla  TS ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemini,TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemine, entegre etmiştir.

TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Politikamız


  •  Müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve hızlı cevap verebilmek için etkili iletişim kanalları kurmak,
  • İletilen olumlu ya da olumsuz tüm bildirimleri  uluslararası taşımacılık kurallarına,kendi iç yasal mevzuat ve şirket prosedürlerine uygun olacak şekilde yanıtlamak, çözümlemek, değerlendirmek ve sonuçlandırmak,
  • Müşteri şikayetlerini ele alma sürecini  sürekli iyileştirerek ,şeffaflık,erişilebilirlik,cevap verebilirlik ve gizliik çerçevesinde uygulamak,
  • Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda iş süreçlerini sürekli olarak geliştirerek iyileştirmek,
  • Müşterileri ile uzun süreli ilişkiler kurmak,                                                                                     

 

 

 Taahhütümüzdür,   

YÖNETİCİ ORTAKLARIMIZ NİL TUNAŞAR & CAN PAKYÜREK 

Share on Social Media